loading...
7 آندروید
admin بازدید : 18 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Sonic The Hedgehog 2 یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های ماجراجویی برای سیستم عامل اندروید می باشد . در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و به سونیک کمک کنید تا بتواند از تمامی موانع موجود عبور نموده و به مقصد خود برسد . توجه داشته باشید که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز می باشد . لازم به ذکر است که در طول مراحل سکه های متعددی هم وجود داشته که باید آن ها را به دست آورید . توانایی و مهارت خود را نشان داده و به سونیک و دوستانش در این سفر حماسی کمک کنید !

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهلود عملکرد بازی

بهینه سازی بازی

admin بازدید : 20 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

همه شما با نام پرندگان خشمگین آشنا هستید . اکنون قصد داریم تا نسخه جدید این بازی به نام Angry Birds Star Wars II  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما در نقش پرندگان عصبانی قرار گرفته و باید تمامی خوک ها را نابود کنید . تفاوت این نسخه از بازی با نسخه های قبل در این است شما بایستی در فضا این بازی را انجام دهید . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۶۰ مرحله هیجان انگیز بوده که مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . مراحل را به اتمام رسانده و امتیازات متعددی را جمع آوری کنید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن شخصیت های جدید

اضافه شدن پاداش های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد بازی

admin بازدید : 22 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی Ballance Resurrection شما تنها با یک توپ سر و کار دارید ! هدف در این بازی این است که از تمامی سطوح عبور کرده و تمامی امتیازات را به دست آورید . بدون شک فیزیک واقع گرایانه بازی شما را هیجان زده خواهد کرد . توجه داشته باشید که گیم پلی این بازی کاملا کلاسیک می باشد . لحظات هیجانی و جذابی را با این توپ جادویی داشته باشید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از زبان انگلیسی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از زبان انگلیسی

ارائه با گرافیک بسیار عالی

گیم پلی کلاسیک و جذاب

وجود محیط های زیبا

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۵ مرحله جدید

پشتیبانی از زبان اوکراینی

رفع برخی اشکالات جزئی

admin بازدید : 24 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Luxor HD گوی های آتشین را از رسیدن به معبد اسیس باز دارید. این گیم که روایت گر یکی از کهن ترین داستان های مصر باستان است از شما می خواهد با نشانه رفتن گوی های آتشین و تشکیل زنجیره های سه یا چهار تایی مانع رسیدن آنها به حرم های انتهای مسیر شوید البته چیزی که این بازی را از سایرین متمایز ساخته است جلوه های ویژه آن می باشد که در کنار ارائه رنگ های متفاوت از سرعت بالایی برخوردار است .

ویژگی ها 
- ۲۵ پس زمینه جدید 
- ۸۸ مرحله مهیج 
- امکان افزایش شانس بقا با جمع آوری سکه ها 
- موسقی تاثیر گذار و جلوه های ویژه صوتی جذاب

admin بازدید : 15 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Flappy Duck Pro شما وظیفه هدایت یک اردک را بر عهده خواهید داشت . اردک را هدایت نموده و سعی کنید که به لوله ها برخورد نکنید . قابل توجه است که این بازی بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است . توجه داشته باشید که در طول مراحل امتیازات بی شماری را کسب خواهید کرد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد

ویژگی های اصلی:

دریافت امتیازات بی شمار

عدم برخورد با لوله ها

ارائه بدون تبلیغات

admin بازدید : 26 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

وارد جنگل شده و با نینجاها و دشمنان مبارزه کنید . آیا می توانید رکورد جهانی را بشکنید ؟ این توضیحات مربوط به بازی TyuTyu NyuNyu : The Forest Ninja می شوند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت آنلاین انجام داده و با دوستان خود رقابت کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک جالب ، کسب مدال های متعدد و رقابت با دوستان اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کارتونی ارائه شده است .
وظیفه شما در این بازی کم حجم اما بامزه ، پریدن از این درخت به آن درخت است بی آنکه موانع موجود در آنها شما را از ادامه راهتان نگاه دارد و تنها عامل پیروزی ، سرعت در واکنش هایی است که از خود به نمایش می گذارید .

ویژگی های اصلی:

رقابت با دوستان و رکورد زنی

وجود دستاوردهای متعدد

گرافیک کارتونی

admin بازدید : 19 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

دزد یواشکی پیتزای شما را برداشته و اکنون شما باید او را دنبال نموده و پیتزاهای خود را از او پس بگیرید . از موانع خطرناک عبور کنید و او را دستگیر کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و به پیتزاهای خود برسید . توضیحات فوق مربوط به بازی Pizza Boy  می باشند . بیش از ۴۰ دزد مختلف در این بازی وجود داشته که شما باید آن ها را دستگیر نمایید . این بازی که دارای گیم پلی ای شبیه به سوپر ماریو است می تواند در محیطی کلاسیک اما جدید ، شما را به خود سرگرم سازد .

ویژگی های اصلی:

جلوه های صوتی شگفت انگیز

وجود بیش از ۴۰ دزد در بازی

جمع آوری امتیازات متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

انتقال بازی به مموری کارت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    اطلاعیه مهم سایت

    باعرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز!!!

    سایت 7 آندروید بروزتزین سایت دانلود انواع اپلیکیشن های آندروید می باشد. این سایت زیر نظر بزرگترین سایت موسیقی AMG MUSIC  می باشد.

    www.7apk.amgmusic.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 236
  • بازدید کلی : 8,742
  • کدهای اختصاصی