loading...
7 آندروید
admin بازدید : 27 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Real Steel World Robot Boxingرا به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی به یک ربات مشهور تبدیل شده و به مبارزه با ربات های دیگر بپردازید . وارد رینگ مسابقات شده و با ضربات کوبنده خود رقبا را از پای درآورید . توجه داشته باشید که بیش از ۲۴ ربات مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را برگزینید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، وجود گرافیک بسیار عالی و وجود ۲۴ ربات مختلف اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

قابلیت انجام بازی با بلوتوث

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

بهینه سازی بازی

admin بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

حرفه ای ترین جنایت کارها را جمع کرده و در شهر به تیراندازی بپردازید . بی قانونی در شهر بیداد می کند . شما تازه از زندادن آزاد شده اید . ناگهان با شما مجددا تماس گرفته می شود . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا تجارت خود را گسترش داده و به اهداف خود برسید . تمامی این ها در بازی LAWLESS  وجو دارند . گروهی از متخصصان را جمع نموده و دشمنان را را از بین ببرید . توجه داشته باشید که بیش از ۱۰۰ نوع سلاح مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید از آن ها استفاده نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و امتیازات متعددی جمع آوری کنید .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن محیط های سه بعدی

وجود بیش از ۱۰۰ سلاح در بازی

ساخت خیل عظیمی از تبهکاران

admin بازدید : 20 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Bardbarian  شما در نقش براد وحشی هستید که باید به مبارزه با دشمنان بپردازید . تبر جادویی خود را برداشته و انبوهی از دشمنان را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گیم پلی جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر ، ارتقا سلاح ها و وجود شخصیت های متنوع اشاره داشت . تمام تلاش خود را به کار برده و با غارت مناطق زندگی روز مره خود را به پیش ببرید . توجه داشته باشید که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های صوتی بی نظیر

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

ناوبد کردن دشمنان

admin بازدید : 21 دوشنبه 28 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

در بازی Subway Surfers شما بایستی از روی حیله و تزویر از دست پلیس فرار کنید . شما در نقش جک هستید و بایستی مراقب باشید که پلیس ها شما را دستگیر نکنند . تا آن جا که می توانید بدوید و از موانع عبور نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های جذاب و گرافیکی ، گیم پلی جذاب ، جمع آوری امتیازات متعدد و به چالش کشاندن دوستان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را که در تور دور دنیای خود اکنون به سئول رسیده است از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

سفارشی سازی شخصیت ها

رفع برخی اشکالات جزئی

کاوش در مناطق مختلف

admin بازدید : 11 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

در بازی DvO شما در نقش یک لرد قرار داشته که بایستی اورک ها و نیروهای شیطانی را از بین ببرید . مردم از نفوذ اورک ها در شهر ناراضی هستند . از سرزمین خود دفاع نموده و دشمنان را نابود کنید . کوتوله های قهرمان ، رزمندگان ، مبارزان و واحدهای نظامی را جمع آوری نموده و اورک ها را برای همیشه از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیاد آور و جذاب بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری واحدهای نظامی

نابودی اورک ها و شیاطین

وجود کوتوله های قهرمان

admin بازدید : 18 یکشنبه 27 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود برای سیستم عامل اندروید به نام Dead Effect را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . هیچ چیزی سامان ندارد ! همه انسان ها در یک خواب زمستانی فرو رفته اند . چه اتفاقی افتاده است ؟ در این بازی شما عضو واحد ۱۳ هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و برای زنده ماندن با دشمنان خود مبارزه کنید . زامبی ها را نابود کرده و امتیازات متعددی را برای خود جمع آوری کنید . آیا می توانید دشمنان را به چالش کشانده و آن ها را به صورت دسته جمعی نابود کنید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، گیم پلی جذاب ، وجود گرافیک بسیار عالی ، در دسترس بودن سلاح های ویرانگر و رقابت با دوستان اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که برای نابودی دشمنان سلاح های قدرتمندی در اختیارتان قرار خواهد گرفت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

وجود دستاوردهای جدید

بهبود عملکرد بازی

admin بازدید : 19 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Super Metal یک بازی کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از سلاح هایی که در اختیارتان قرار می گیرد باید دشمنان خود را نابود کنید . اگر به تیراندازی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . تیم گروهی خود را تشکیل داده و آماده مبارزه شوید . از قابلیت های اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر و گیم پلی جذاب اشاره داشت . دینامیت های خود را بیرون آورده و مخالفان خود را نابود کنید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

وجود سلاح های بی شمار

گرافیک بسیار خوب

admin بازدید : 28 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شهر آلوده شده و ویروس زامبی در سراسر شهر پخش شده است . در بازی Zombie Ripper شما باید به عنوان یک قهرمان عمل نموده و زامبی ها را از شهر بیرون کنید . تفنگ خود را برداشته و آماده شوید که از شهر محافظت نمایید . در شرایط های مناسب تفنگ خود را بیرون آورده و دشمنان را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر و گیم پلی پویای آن اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های شگفت انگیز سه بعدی

ارائه با گرافیک سه بعدی و عالی

وجود اسلحه های متعدد

admin بازدید : 18 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Platforms Unlimited  شما بایستی تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و هسته اصلی را از بین ببرید . صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را لمس نموده و مراقب باشید که به خانه های مربعی شکل برخورد نکنید . در طول مراحل سکه های متعددی را برای خود جمع آوری نموده و مراحل را به اتمام برسانید . توجه داشته باشید که این بازی ذهن شما را به چالش می کشاند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود قدرت های یو پی اس و وجود دستاوردهای مختلف اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اشتراک گذاری نمرات در تویتر

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهبود عملکرد بازی

admin بازدید : 24 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی گرافیکی The Chronicles of Pandora را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا پس از اجرا مجذوب آن خواهید شد . در دنیای عظیم پاندوراها به کاوش پرداخته و تمامی دشمنان خود را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های سه بعدی ، گیم پلی جذاب و پویا و گرافیک بسیار عالی آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود محیط های زیبای سه بعدی

 

کاوش در دنیای پاندوروها

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    اطلاعیه مهم سایت

    باعرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز!!!

    سایت 7 آندروید بروزتزین سایت دانلود انواع اپلیکیشن های آندروید می باشد. این سایت زیر نظر بزرگترین سایت موسیقی AMG MUSIC  می باشد.

    www.7apk.amgmusic.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 164
  • بازدید کلی : 8,670
  • کدهای اختصاصی