loading...
7 آندروید
admin بازدید : 18 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سازندگان بازی پرندگان خشمگین اکنون یک بازی هیجانی به نام Juice Cubes تولید کرده اند ! در این بازی شما بایستی مکعب ها را به یکدیگر وصل نموده و میوه ها را منفجر سازید . این بازی شامل ۲۱۵ مرحله هیجان انگیز بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . توجه داشته باشید که در طول مراحل با شخصیت های متنوعی دیدار خواهید کرد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را با دوستان خود انجام داده و در شبکه اجتماعی فیسبوک رکورد بزنید .

ویژگی های اصلی:

اتصال به فیسبوک و رقابت با دوستان

وجود ۲۱۵ مرحله هیجان انگیز

ملاقات با دزدان دریایی

admin بازدید : 144 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Dragon Mania وظیفه شما این است تا از اژدهای نوزاد و کوچک مراقبت نموده و آن ها را به یک اژدهای افسانه ای و بزرگ تبدیل نمایید . به کمک همین اژدها انبوهی از دشمنان خود را نابود کنید و انتقام خود را از آنان بگیرید . توجه داشته باشید که این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . وایکینگ های شر را از بین برده و پاداش های بزرگی را به دست آورید . و در نهایت لازم به ذکر است که بیش از ۵۰ اژدها در این بازی وجود داشته که در طول مراحل باید از آن ها مراقبت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

وجود ساختمان های جدید

بهینه سازی سیستم بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

admin بازدید : 68 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

Crazy Snowboard Pro یکی از بهترین بازی های اسکی سواری روی برف است که در سراسر جهان بیش از ۱۵ میلیون طرفدار دارد . در محیط های سه بعدی اسکی سواری کرده و امتیازات متعددی را به دست آورید . این بازی شامل ۳۰ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های سه بعدی ، وجود ده ها دستاورد و پشتیبانی کامل از دستگاه های NVIDIA اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اجرا روی کارت گرافیک NVIDIA

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهبود کیفیت تصاویر بازی

وجود دستاوردهای جدید

پشتیبانی از GoogleTV

admin بازدید : 15 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Flappy Duck Pro شما وظیفه هدایت یک اردک را بر عهده خواهید داشت . اردک را هدایت نموده و سعی کنید که به لوله ها برخورد نکنید . قابل توجه است که این بازی بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است . توجه داشته باشید که در طول مراحل امتیازات بی شماری را کسب خواهید کرد . همچنین لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد

ویژگی های اصلی:

دریافت امتیازات بی شمار

عدم برخورد با لوله ها

ارائه بدون تبلیغات

admin بازدید : 20 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در دنیای سه بعدی و مرموز دنبال نامه های رمزگذاری شده باشید و آن ها را پیدا کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و معماها و رازهای موجود در بازی The Room Two را حل نمایید . وارد جهان مرموز شده و نامه ها را پیدا کنید . آیا می توانید اسرار موجود در این بازی را کشف نمایید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پیدا کردن نامه های رمز گذاری شده

وجود محیط های سه بعدی

گرافیک بسیار خوب بازی

admin بازدید : 24 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Usagi Yojimbo:Way of the Ronin یک بازی هیجانی است که بر اساس کمیک های کلاسیک به وسیله استن ساکایی ساخته شده است . سفر با Miyamoto آغاز می شود . او قصد دارد به یک سفر حماسی برود . در این سفر حماسی بیش از ۵۰ دشمن و ۱۳ هیولا وجود داشته که شما بایستی آن ها را از بین ببرید . شمشیر افسانه ای خود را برداشته و دشمنان را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۶۰ دشمن و داستان حماسی آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۶۰ نوع دشمن

بیش از ۱۳ مرحله هیجانی

داستان حماسی و زیبا

admin بازدید : 14 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

AppMgr Pro III نرم افزاری کاربری می باشد که شما با استفاده از این نرم افزار می توانید نرم افزار ها و بازی ها را که در حافظه گوشی هستند را به حافظه اکسترنال و یا بلعکس منتفل کنید . افزون بر موارد یاد شده با استفاده از این اپلیکیشن  میتوانید نرم افزار ها و بازی ها را مخفی کنید تا دیگر در لیست برنامه ها نشان داده نشوند .

 

ویژگی های اصلی :

دارای تم های زیبا

حذف آسان نرم افزار ها

دارای ویجت

انتقال آسان فایل ها

ارسال پیغام در استاتوس بار پس از انتقال

مخفی کردن نرم افزار ها

حذف دیتا نرم افزار هآ

admin بازدید : 26 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

وارد جنگل شده و با نینجاها و دشمنان مبارزه کنید . آیا می توانید رکورد جهانی را بشکنید ؟ این توضیحات مربوط به بازی TyuTyu NyuNyu : The Forest Ninja می شوند . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت آنلاین انجام داده و با دوستان خود رقابت کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر ، گرافیک جالب ، کسب مدال های متعدد و رقابت با دوستان اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت کارتونی ارائه شده است .
وظیفه شما در این بازی کم حجم اما بامزه ، پریدن از این درخت به آن درخت است بی آنکه موانع موجود در آنها شما را از ادامه راهتان نگاه دارد و تنها عامل پیروزی ، سرعت در واکنش هایی است که از خود به نمایش می گذارید .

ویژگی های اصلی:

رقابت با دوستان و رکورد زنی

وجود دستاوردهای متعدد

گرافیک کارتونی

admin بازدید : 16 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به جنگ افسانه ای خوش آمدید ! ارتش خود را مدیریت کرده و نیروهای ارواح را از بین ببرید . کنترل قهرمانان خود را به دست گرفته و در نهایت از سرزمین خود دفاع کنید . تمامی این ها در بازی Legendary Wars وجود دارند . توجه داشته باشید که این بازی با حالت های مختلفی از گیم پلی ارائه شده است . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیار عالی آن اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۷۰ مرحله هیجانی بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

تغییر تصاویر بازی

admin بازدید : 22 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

با SanDisk Memory Zone حافظه گوشی ، مموری و اکانت های ابری خود را به آسانی مدیریت کنید . شرکت SanDisk نرم افزار بسیار کاربردی ارئه داده که به شما اجازه مدیریت آسان اکانت ها با امکاناتی فوق العاده را می دهد . فایل های تلفن خود را به اکانت های ابری خود منتقل کنید و یا از اکانت های خود فایل ها را به تلفن منتقل کنید و برای حفظ اطلاعات شخصی خود نیز میتوانید برای این نرم افزار رمز بگذارید تا تا فایل های شخصی شما محافظت شود .

از جمله سرویس هایی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی می کند می توان به Box -  Dropbox -  Google Docs – Picasa -  SugarSync -  SkyDrive – Facebook اشاره نمود . همچنین لازم به ذکر است این نرم افزار از اکثر فایل ها از قبیل ویدئو – عکس – صدا و… را نیز پشتیبانی می کند .

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    اطلاعیه مهم سایت

    باعرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز!!!

    سایت 7 آندروید بروزتزین سایت دانلود انواع اپلیکیشن های آندروید می باشد. این سایت زیر نظر بزرگترین سایت موسیقی AMG MUSIC  می باشد.

    www.7apk.amgmusic.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 101
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 240
  • بازدید کلی : 8,746
  • کدهای اختصاصی