loading...
7 آندروید
admin بازدید : 19 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

دزد یواشکی پیتزای شما را برداشته و اکنون شما باید او را دنبال نموده و پیتزاهای خود را از او پس بگیرید . از موانع خطرناک عبور کنید و او را دستگیر کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و به پیتزاهای خود برسید . توضیحات فوق مربوط به بازی Pizza Boy  می باشند . بیش از ۴۰ دزد مختلف در این بازی وجود داشته که شما باید آن ها را دستگیر نمایید . این بازی که دارای گیم پلی ای شبیه به سوپر ماریو است می تواند در محیطی کلاسیک اما جدید ، شما را به خود سرگرم سازد .

ویژگی های اصلی:

جلوه های صوتی شگفت انگیز

وجود بیش از ۴۰ دزد در بازی

جمع آوری امتیازات متعدد

 

تغییرات نسخه اخیر:

انتقال بازی به مموری کارت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

admin بازدید : 27 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Jota یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه ویرایش فایل های متنی می باشد . این برنامه از بیش از یک میلیون کاراکتر پشتیبانی نموده و به شما این امکان را می دهد تا فایل های متنی خود را ویرایش نمایید .  برای اجرا تنها کافی است متن مورد نظر خود را انتخاب نموده و سپس آن ها را ویرایش نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به وجود صفحه کلید فیزیکی ، پشتیبانی از فایل های چندگانه و ویرایش حرفه ای متن ها  اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از دستگاه های قدیمی تر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

admin بازدید : 16 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر عاشق آیکان های شیک و گرافیکی هستید بدون شک مجموعه Simply icons pack می توان شما را شگفت زده نماید ! با استفاده از آیکان های موجود در این پک می توانید صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را سفارشی ساخته و آن را زیباتر کنید . این مجموعه از بیش از ۴۰۰ آیکان سفارشی پشتیبانی نموده که می توانید از آن ها استفاده نمایید . توجه داشته باشید که آیکان های موجود در این مجموعه همگی با سایز ۱۴۴×۱۴۴ ارائه شده اند . همچنین لازم به ذکر است که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Nova  ، Action  ، Adw ،  Apex و Holo  سازگاری دارند .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن پس زمینه های جدید

اضافه شدن ۱۰۰ آیکان جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

admin بازدید : 23 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰۳ و بالاتر

افسانه های باستانی راست گو هستند . اما باید حتما با آن مواجه شوند تا به آن ایمان بیاورند . شما انتخاب کنید . گذشته را فراموش کرده و به آینده تمرکز کنید. اکنون زندگی دختر شما در خطر است . اکنون باید تمام تلاش خود را به کار برده و دختر خود را نجات دهید . تمامی این ها در بازی The Descent  وجود دارند . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . در جنگل های آمازون ، بیابان ها و غارها به کاوش پرداخته و ماموریت ها را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

کاوش در بیابان ها و غارها

گیم پلی جذاب

admin بازدید : 20 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Super Metal یک بازی کلاسیک برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از سلاح هایی که در اختیارتان قرار می گیرد باید دشمنان خود را نابود کنید . اگر به تیراندازی علاقه دارید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید . تیم گروهی خود را تشکیل داده و آماده مبارزه شوید . از قابلیت های اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر و گیم پلی جذاب اشاره داشت . دینامیت های خود را بیرون آورده و مخالفان خود را نابود کنید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی جذاب و هیجان انگیز

وجود سلاح های بی شمار

گرافیک بسیار خوب

admin بازدید : 29 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شهر آلوده شده و ویروس زامبی در سراسر شهر پخش شده است . در بازی Zombie Ripper شما باید به عنوان یک قهرمان عمل نموده و زامبی ها را از شهر بیرون کنید . تفنگ خود را برداشته و آماده شوید که از شهر محافظت نمایید . در شرایط های مناسب تفنگ خود را بیرون آورده و دشمنان را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود جلوه های صوتی بی نظیر و گیم پلی پویای آن اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

وجود جلوه های شگفت انگیز سه بعدی

ارائه با گرافیک سه بعدی و عالی

وجود اسلحه های متعدد

admin بازدید : 19 پنجشنبه 24 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

نرم افزار Rhonna Designs – Photo Editor این امکان را به شما می دهد تا با قرار دادن قالب ها و ماسک های متنوع تصاویر خود را سفارشی سازید . توجه داشته باشید که این برنامه از چندین فیلتر متنوع پشتیبانی نموده که به شما این امکان را می دهد تا از آن ها استفاده نمایید . تصاویر خود را ویرایش نموده و آن ها را با وضوح بسیار عالی چاپ کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان ویرایش حرفه ای تصاویر ، قرار دادن ماسک بر روی عکس ، تنظیم شفافیت و اضافه کردن متن به تصاویر اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن فونت های جدید

اضافه شدن فیلترهای جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

admin بازدید : 19 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Platforms Unlimited  شما بایستی تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و هسته اصلی را از بین ببرید . صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود را لمس نموده و مراقب باشید که به خانه های مربعی شکل برخورد نکنید . در طول مراحل سکه های متعددی را برای خود جمع آوری نموده و مراحل را به اتمام برسانید . توجه داشته باشید که این بازی ذهن شما را به چالش می کشاند . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود قدرت های یو پی اس و وجود دستاوردهای مختلف اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل اشتراک گذاری نمرات در تویتر

رفع برخی اشکالات جزئی بازی

بهبود عملکرد بازی

admin بازدید : 24 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی گرافیکی The Chronicles of Pandora را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا پس از اجرا مجذوب آن خواهید شد . در دنیای عظیم پاندوراها به کاوش پرداخته و تمامی دشمنان خود را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های سه بعدی ، گیم پلی جذاب و پویا و گرافیک بسیار عالی آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود محیط های زیبای سه بعدی

 

کاوش در دنیای پاندوروها

admin بازدید : 17 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی ۵ Vikings شما بایستی با وایکینگ های قدرتمند رقابت نموده و مراحل را به اتمام برسانید . خودتان را برای نبرد آماده کنید و در نهایت تمامی دشمنان را از بین ببرید . توجه داشته باشید که برای نابودی دشمنان سلاح های متعددی در اختیارتان قرار خواهد گرفت . اگر می خواهید فیزیک مبتنی بر شکست قلعه ها و چالش با وایکینگ ها را تماشا کنید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی جذاب را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

گیم پلی هیجانی و چالش انگیز

وجود سلاح های سفارشی

مبارزه با وایکینگ ها

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    اطلاعیه مهم سایت

    باعرض سلام خدمت تمام کاربران عزیز!!!

    سایت 7 آندروید بروزتزین سایت دانلود انواع اپلیکیشن های آندروید می باشد. این سایت زیر نظر بزرگترین سایت موسیقی AMG MUSIC  می باشد.

    www.7apk.amgmusic.ir

    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 120
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 8,757
  • کدهای اختصاصی